Commentaar op Pensioenwet

Naar aanleiding van het nieuwe pensioenakkoord en de uitwerking daarvan heeft het ministerie van SZW onder leiding van minister Koolmees een zogenaamde  internet consultatie gestart.

Via deze internet consultatie kan eenieder zijn of haar mening geven over het pensioenakkoord, en wat volgens hem/haar daaraan nog schort.

De Werkgroep Pensioenen (i.c. Emiel Stolp) heeft hiervoor een concept commentaar tekst geschreven welke inzicht geeft hoe zij hierover denkt, en die de pijnpunten van dit nieuwe akkoord blootleggen.

Hopelijk kunt u zo veel mogelijk uw reactie geven op de website van de internet consultatie. Bedenk hierbij dat dit wellicht de laatste mogelijkheid directe opmerkingen te plaatsen.

Hierbij het artikel Commentaar Pensioenwet en het adres van de website van de internet consultatie.

met vriendelijke groet,

Werkgroep Pensioenen